كيف المعاني



سمايا كلها غيام
وانا وحدي نداري
وانا وحدي أخفي
طريقي كلها ظلام
انا ضايع في صحاري
ومال الليل والأعوام
ومال الليل والاعوام
**
وكيف المعاني تغبر
كيف المعاني تختفي
وكيف الما فحاله يتعكر
انا اللي هوايا ليك
وانت ولا فهاد الدنيا
**
وكيف المعاني تغبر
وكيف الما فحاله يتعكر
انا اللي حالي في حالي تايه
وانت ولا فهاد الدنيا
**
سمايا كلها غيام
وانا تايه في صحاري
طريقي كله ضباب
وانا وحدي كنداري
ومال الليل والاعوام
ومال الليل والاعوام
**
وكيف المعاني تغبر
وكيف الما فحاله يتعكر؟
انا في حالي في حالي تايه
وانت ولا فهاد الدنيا
**
وكيف المعاني تغبر
وكيف الما فحاله يتعكر
انا اللي هوايا ليك
وانت ولا فهاد الدنيا
**
فين أنا وفين انت
وفين السما الزرقا
اللي فوقي وفوقك
وفين كنا وفين احنا
وفين هنكونوا من دابا شوية
واين سنكون بعد قليل
وفين أغنيتي فين أمنيتي
فين ألحانا وفين انغامنا
وفين كنا وفين احنا
**


مجموعة كلمة

هناك 5 تعليقات:

  1. orniya wa3ra fi sara7a

    ردحذف
  2. Tres tres belle chansson

    ردحذف
  3. احببت هذه الكلمات الرائعة و ساخبر اصدقائي بموقعكم

    ردحذف
  4. ajmal oghnya sma3ta wa3raaaaaaaaaa

    ردحذف
  5. a7san oghnya sma3ta fhyati wa3raaaaaaaaaa

    ردحذف

التعليق